آسیب های اجتماعی برای خانواده های زندانیان به حداقل برسد

ملک حسینی گفت: انجمن حمایت از زندانیان باید تلاش کند که آسیب های اجتماعی برای خانواده های زندانیان به حداقل برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حمیدرضا ملک حسینی» عصر امروز (سه شنبه 24 فروردین) در جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر اظهار کرد: باید شرایطی فراهم کنیم که وقتی فردی به زندان می افتد خانواده های آنان دچار آسیب نشود.

 

فرماندار آزادشهر ادامه داد: قوانین متعددی در این راستا وضع شده و دستورالعمل هایی برای زندان زدایی در نظر گرفته شده تا این آسیب ها بین خانواده زندانیان به حداقل برسد.

 

ملک حسینی گفت: نباید زندانی شدن یک فرد باعث شود که آسیب های اجتماعی برای دیگر افراد جامعه به وجود بیاید و انجمن حمایت از زندانیان باید این مهم مورد اهتمام قرار بگیرد.

 

وی بابیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان باید بیش از گذشته بتوانند در جلب مشارکت های مردمی اقدام کنند، افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که با وجود سرپرست خانواده ها با مشکلات معیشتی و اقتصادی رو به رو هستند و قطعا فشار اقتصادی بر خانواده هایی که سرپرست آنها در زندان است دوچندان خواهد بود.

 

فرماندار آزادشهر به اختصاص زمین برای ایجاد انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر تاکید کرد و گفت: در این زمینه پیگیری های لازم از سوی فرمانداری اتفاق می افتد.

 

کد خبر 1045606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha