تجلیل از ۱۲ هنرمند شاخص هنر انقلاب در کردستان

به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی ۱۲ هنرمند شاخص هنر انقلاب در کردستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با همکاری حوزه هنری استان کردستان و سازمان بسیج هنرمندان استان در جوار آرامگاه شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

 

در این مراسم که 24 فروردین 1400 با حضور هنرمندان و مسئولین استانی از جمله حجت‌الاسلام پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، سرهنگ عسگری فرمانده بسیج سپاه ناحیه سنندج، مرادی رئیس حوزه هنری استان کردستان، سرهنگ داودنیا مسئول سازمان بسیج هنرمندان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان با رعایت کامل شیوه نامه‎های کرونایی حضور بذگزار شد، پس از غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام از 12 هنرمند فعال و شاخص در حوزه هنر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سال 1399 با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.  

 

در این آئین هنرمند شاخص حوزه نقاشی و طراحی استاد فردین صادق ایوبی از سنندج، هنرمند شاخص حوزه شعر دفاع مقدس علی احسان فریدونی از بیجار و هنرمند شاخص حوزه نمایش یونس صحرارو از قروه تجلیل شدند.

 

همچنین هنرمند شاخص پژوهش و نویسنده دکتر اسماعیل احمدی از سنندج، هنرمند شاخص حوزه گرافیک انقلاب و دفاع مقدس کاوه خدا کرمی از سنندج، هنرمند شاخص حوزه پژوهش در حوزه شعر و داستان استاد دکتر بهروز خیریه از سنندج، هنرمند شاخص حوزه فیلم مستند رضا سید فاتحی از شهرستان بیجار، هنرمند شاخص حوزه فرهنگ و مطالعات پایداری و پژوهشگر خانم شیلان اویهنگی از سنندج و هنرمند شاخص حوزه حوزه فرهنگ و مطالعات پایداری و پژوهشگر علی کلوندی از سنندج در این آئین تجلیل شدند.

 

دیگر هنرمندان استان شامل هنرمند شاخص حوزه کاریکاتور محمد سامان صولی از سنندج، هنرمند شاخص حوزه فیلم سینما وتلویزیون مهرداد یوسفی از سنندج و هنرمند شاخص حوزه سینما(کارگردانی، تدوین، تصویربرداری) زانیار لطفی از سنندجمورد تجلیل مسئولان استان قرار گرفتند.

کد خبر 1045731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha