امر به معروف و نهی از منکر رسالتی همگانی است

شهریاری امر به معروف و نهی از منکر را رسالتی همگانی دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر از فروعات دین هستند و همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند، همه مردم باید به این موضوعات توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «بهمن شهریاری» شب گذشته در نشست ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اندیمشک که به مناسبت ماه رمضان برگزار شد، با بیان اینکه ماده ۲۰ یکی از بندها و ساختارهای قانونی است که برای هر دستگاهی لازم‌الاجرا است اظهار کرد: هیچ مجموعه‌ای نباید نسبت به مصوبات و الزامات این ماده کم کار باشد.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با اشاره به رویکرد جدید و ۱۶ عرصه پیش‌روی این ستاد افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر تنها مختص به مسئله حجاب و عفاف نیست بلکه این مسئله فقط یکی از عرصه‌های ۱۶ گانه این ستاد است.

 

وی امر به معروف و نهی از منکر را رسالتی همگانی دانست و اذعان کرد: امر به معروف و نهی از منکر از فروعات دین هستند و همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند، همه مردم باید به این موضوع توجه داشته باشند.

 

شهریاری ضمن بیان اهمیت و نحوه ایجاد کارگروه‌های تخصصی و راه‌اندازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌ها تصریح کرد: از نظر قانون، تمام دستگاه‌های دولتی، انتفاعی و غیرانتفاعی و دانشگاهی باید این شورا را داشته باشند.

 

وی از اجرای طرح «مسجد مطالبه‌گر» خبر داد و یاد آور شد: مساجد می‌توانند در این طرح به اقداماتی از جمله ایجاد کارگروه‌هایی جهت بررسی مسائل و مشکلات مختلف محله خود بپردازند.

 

در ادامه این نشست جمعی از اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اندیمشک به بیان اقدامات و نظرات خود پرداختند.

کد خبر 1045746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha