پویش روزه اولی های منتظر در البرز برگزار می شود/ برپایی ماه رمضان با تولیدات مهدوی

امدادی با اعلام خبر برپایی پویش روزه اولی های منتظر در البرز گفت: یکی از برنامه های شاخص بنیاد مهدویت استان البرز برپایی مرکز نیکوکاری مهدویت در ماه مبارک رمضان است.

« علی امدادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های ماه رمضان با اهتمام بنیاد مهدویت گفت: راه اندازی مرکز نیکوکاری مهدویت یکی از برنامه های شاخص در ماه مبارک رمضان با اهتمام بنیاد مهدویت استان البرز است. 

 

مدیر بنیاد مهدویت استان البرز افزود: برپایی پویش روزه اولی های منتظر ویژه پسران و دختران ۹ سال به مناسبت ماه رمضان از دیگر برنامه های این ایام است که از ابتدای ماه مبارک آغاز و تا عید سعید فطر ادامه دراد. 

 

وی در خصوص پویش روزه اولی های منتظر توضیح داد: این پویش در قالب تولید فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه ای با موضوع من هم از امسال یک مهدی یاور مکلف هستم، نقاشی ارتباط ماه رمضان و حضرت مهدی(ع)، برپایی محفل انس با قرآن همراه خانواده، هر آیه نذر ظهور امام مهربان، داستان کوتاه با موضوع زمانی که روزه گرفتم.

 

امدادی ادامه داد: قرائت ادعیه های وارد شده در ایام ماه مرضان و ارسال آن به صورت عکس، صوت و یا فیلم های یک دقیقه ای از دیگر برنامه های فرهنگی بنیاد مهدویت استان البرز است. 

 

معاونت فرهنگی بنیاد مهدویت استان البرز خاطرنشان کرد: تجلیل از برترین برنامه های فرهنگی با همت روزه اولی ها در کانال مهدویت استان البرز و اهداء جوایز به شرکت کنندگان از دیگر برنامه های این ایام است. 

 

 

کد خبر 1045798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha