برنامه های فرهنگی و قرآنی ماه مبارک رمضان، در بستر مجازی برگزار می شود

يزدانی چم حيدری گفت: امسال نیز همانند سال گذشته برنامه های فرهنگی و قرآنی ماه مبارک رمضان با توجه به شرایط حساس بیماری کرونا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی توسط کانون فرهنگی هنری وفا شوراب کبیر برگزار می شود.

«شهربانو يزدانی چم حيدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: امسال نیز همانند سال گذشته برنامه های فرهنگی و قرآنی ماه مبارک رمضان با توجه به شرایط حساس بیماری کرونا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی توسط کانون فرهنگی هنری وفا شوراب کبیر برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری وفا مسجد جامع شوراب کبیر در شهرستان سامان ادامه داد: برگزاری مسابقات کتابخوانی و مسابقات فرهنگی، تولید محتوا در فضای مجازی، مراسم سخنرانی و قرائت ادعیه ماه رمضان از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری وفا در ماه مبارک رمضان است.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری وفا مسجد جامع شوراب کبیر در ماه مبارک رمضان امسال نیز همانند سال گذشته با مشارکت خیران بسته های معیشتی را بین خانواده های نیازمند توزیع می کند.

 

 يزدانی چم حيدری گفت: کانون فرهنگی هنری وفا مسجد جامع شوراب کبیر در شهرستان سامان از زمان شیوع بیماری کرونا بسته های بهداشتی و مواد ضدعفونی را در بین مردم و خانواده های نیازمند توزیع کردند که این امر خداپسندانه نیز در ایام ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری وفا مسجد جامع شوراب کبیر در شهرستان سامان با اشاره به فرمایش امام علی (ع) در مورد این ماه مبارک که می فرمایند؛ در ماه رمضان زیاد استغفار و دعا کنید که به وسیله دعا بلا از شما دفع می گردد و به وسیله استغفار کردن گناهانتان محور می گردد، گفت: انشالله با بهره گیری از ایام پیش رو بتوانیم از رحمت خداوند متعال بهره مند شویم و همه مردم از این بیماری در امان قرار بگیرند.

 

کد خبر 1045844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha