فعالیت های مجازی اردوگاه های دانش آموزی پایتخت

ولی پوری فعالیت های مجازی اردوگاه های دانش آموزی پایتخت را تشریح کرد و گفت: مهارت های اردویی از طریق شبکه شاد به دانش آموزان ارایه می شود.

«مجتبی ولی پوری» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان  درباره فعالیت های مجازی پورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت:باشیوع ویروس کرونا فعالیت های اردویی در اردوگاه ها کاهش یافت البته سازمان دانش آموزی برای فعالیت آن ها زحمات زیادی کشید. 

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: برنامه هایی پیش بینی کرده ایم تا اردوگاه ها به صورت مجازی فعالیت کنند، اردوگاه های آموزش و پرورش شهر تهران، اردوگاه شهید چمران، اردوگاه شهید رجایی رامسر و اردوگاه حضرت فاطمه در ماهدشت است.

 

وی بیان کرد: دانش آموزان به صورت محدود در اردوگاه ها حضور می یابند و با رعایت پروتکل های بهداشتی برخی از مهارت ها را به دیگر دانش آموزان یاد می دهند.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: یکی از برنامه های ما برای دانش آموزان وب گردی درست است. بازدید موزه ها به صورت مجازی از دیگر اولویت ها ما است.

 

ولی پوری گفت: از دیگر برنامه های ما استمرار طرح های کانون یاریگران زندگی و نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان(نماد)  است که در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آگاه سازی دانش آموزان و والدین است.این برنامه ها ذیل سند تحول بنیادین اجرا می شود.

کد خبر 1045870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha