رویداد ملی «فهما ۲» با مشارکت فعالان کانون های مساجد آغاز شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: رویداد ملی «فهما ۲» از امروز ۲۵ فروردین ماه با مشارکت فعالان کانون های مساجد کشور آغاز خواهد شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: رویداد ملی «فهما 2» از امروز 25 فروردین ماه با مشارکت فعالان کانون های مساجد کشور آغاز خواهد شد و فعالان کانون ها می توانند برنامه ها و فعالیت های خود را برای حضور در این رویداد در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این رویداد به صورت دو سالانه تعریف شده است و همانند طرح ملی «ایران قوی» در 3 شبستان و 12 رواق عملیاتی خواهد شد.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: استان اردبیل در اولین رویداد ملی «فهما» رتبه دوم کشوری را از آن خود کرد و توانست پس از استان قم جایگاه ویژه خود در سال های گذشته را تکرار کند.

 

سقاء اضافه کرد: در طرح ملی ایران قوی نیز کانون های مساجد استان اردبیل توانستند رتبه های برتر رواق های مختلف را از آن خود کنند و بیش از 11 کانون استان تجلیل و تقدیر شد.

 

وی ادامه داد: امسال نیز فعالان کانون های مساجد استان آمادگی حضور پرشور در رویداد ملی «فهما 2» هستند و امیدواریم جایگاه برتر کشور را در این دوره از آن خود کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: بزودی دستورالعمل های شبستان ها و رواق ها به اطلاع کانون ها خواهد رسید و امیدواریم فعالیت های فرهنگی موثر را از سوی اعضای کانون های مساجد برای مشارکت در این رویداد داشته باشیم.

 

سقاء بیان کرد: پتانسیل بزرگ کانون ها در مساجد استان زمینه فعالیت های گسترده فرهنگی و اجتماعی را فراهم کرده است و امیدواریم با حضور نوجوانان و جوانان مسجدی شاهد گستردگی بیشتر این برنامه ها باشیم.

 

کد خبر 1045948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha