اجرای طرح ختم جمعی نور در سطح کانون های مساجد کرمانشاه

حجت الاسلام کلات پور، گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور طرح ختم جمعی نور از امروز اول ماه رمضان تا پایان ماه مبارک در سطح کانون های مساجد استان به اجرا در خواهد آمد.

حجت الاسلام افشین کلات پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: این طرح در گستره ملی و در سطح ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور اجرا می شود.

وس خاطر نشان کرد: رمضان ماه خودسازی و دوری جستن از گناه است در این ماه مردم با خواندن دعا، نماز ، قرآن با خدای خود راز و نیاز می کنند و برای آخرت خود ره توشه ای فراهم خواهند کرد.

 

حجت الاسلام کلات پور اظهار کرد: هرساله با آغاز ماه مبارک رمضان کانون های مساجد به اجرای مراسم غبار روبی مساجد به استقبال این ماه می روند و برنامه های مختلفی را در سطح کانون های خود برگزار می کنند اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و با توجه به هشدار های ستاد مقابله با کرونا بسیاری از مراسمات حضوری  لغو و در فضای مجازی  برگزار می شود و برخی نیز با  رعایت پروتکل های بهداشتی و با حداقل جمعیت  در کانون ها اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه  با اشاره به نحوه شرکت در  طرح ختم جمعی نور  افزود: علاقمندان جهت شرکت در طرح ختم دسته جمعی قرآن کریم کافی است فقط مشخصات تعداد صفحاتی که هر روز توانایی خواندن آن را دارید به صورت یک عدد به شماره ۱۰۰۰۸۹۴۰۸۳۱ ارسال کنید.

 

وی گفت: صفحات مشارکت شرکت کنندگان تا پایان ماه مبارک رمضان روزانه به صورت خودکار تغییر می کندو برای آنها ارسال می شود و در پایان به شرکت کنندگان به قید قرعه هدایایی  اهدا خواهد شد.

 

حجت الاسلام کلات پور در پایان اظهار کرد: این طرح با مشارکت  ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و کانون فرهنگی هنری عاشورا  و مسجد حضرت محمد رسول الله (ص) روستای قزانچی برگزار می شود.

 

کد خبر 1046008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha