مسابقه رادیویی و تلویزیونی «نماز در قرآن کریم» برگزار می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: مسابقه رادیویی و تلویزیونی «نماز در قرآن کریم» همزمان با ماه بهار قرآن با مشارکت صدا و سیمای مرکز اردبیل برگزار می شود.

«الله شکر عبدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه رادیویی و تلویزیونی «نماز در قرآن کریم» همزمان با ماه بهار قرآن با مشارکت صدا و سیمای مرکز اردبیل برگزار می شود.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان اردبیل تصریح کرد: علاقمندان برای مشارکت در این مسابقه می توانند هر روز به یک سوال از معارف نماز مطرح شده از برنامه تلویزیونی پاسخ دهند.

 

این مقام مسئول افزود: هر روز به یک نفر از افرادی که پاسخ صحیح را ارسال کنند جوایزی اهدا خواهد شد.

 

وی اعلام داشت: شرکت کنندگان با دانلود کتاب «نماز در قرآن» نوشته حجت الاسلام قرائتی از سایت انتشارات ستاد اقامه نماز و یا سایت اینترنتی صدا و سیمای مرکز اردبیل به سئوالات پاسخ دهند.

 

عبدی تاکید کرد: مسابقه بزرگ پیامکی «کلام امیر» با محوریت نماز و نیایش حضرت علی (ع) از دیگر مسابقه های است که به همت ستاد اقامه نماز طراحی و اجرا می شود و از علاقمندان دعوت می شود تا در این مسابقه مشارکت داشته باشند.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان یادآور شد: علاقمندان برای مشارکت در این مسابقه نیز می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.namaz.ir اطلاعات بیشتر کسب و سئوالات را نیز دریافت کنند.

 

عبدی بیان کرد: شرکت کنندگان تا عید سعید فطر فرصت دارند تا در این مسابقه پیامکی شرکت کنند.

 

کد خبر 1046009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha