برگزاری مفتاح الجنه مجازی در شهرستان های مازندران

قنبری گفت: طرح مفتاح الجنه مجازی با حضور خیران، در دفتر امام جمعه، فرماندار در فضای باز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و خیران و مسئولان ویدیویی از وضعیت خانواده های تحت حمایت را مشاهده کرده و در صدد رفع مشکلات آنها قرار می گیرند.

«مسعود قنبری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن قدردانی از همراهی اصحاب خبر و رسانه استان ولایتمدار مازندران برای معرفی عملکرد کمیته امداد استان و همچنین انعکاس محرومیت های استان با هدف جلب توجه حمایت و همراهی خیران برای رفع نیازمحرومین، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا و درگیری استان با پیک چهارم، طرح مفتاح الجنه مجازی در تمامی شهرستان ها در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

رئیس روابط عمومی کمیته امداد مازندران افزود: طرح مفتاح الجنه مجازی با حضور خیران، در دفتر امام جمعه، فرماندار در فضای باز  با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و خیران و مسئولان ویدیویی از وضعیت خانواده های تحت حمایت را مشاهده کرده و در جریان مشکلات آنها قرار گرفته و  صدد رفع  آن بر می آیند.

 

وی تصریح کرد:این طرح در طول ماه مبارک رمضان از سوی کمیته امداد مازندران انجام می شود.

 

قنبری گفت:اطعام مهدوی یکی دیگر از برنامه های کمیته امداد مازندران در ایام ماه مبارک رمضان است که با کمک خیران و مردم نوعدوست استان در قالب رزمایش ایران همدل ، برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد:  خیران  و مردم نیکوکار مازندران می توانند از طریق تلفن همراه با کد دستوری #۰۱۱*۸۸۷۷*و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۴۹۹۰۷در طرح اطعام مهدوی مشارکت کنند.

کد خبر 1046027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha