آغاز ثبت نام جذب نیروهای امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

سهرابی گفت: جذب نیروهای امریه سربازی کارشناسی ارشد و دکتری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تهران و مراکز استان ها به صورت مجازی آغاز شده و تا اول اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز با اشاره به پانزدهمین فراخوان جذب امریه سربازی وزارت ارتباطات به صورت مجازی به خبرنگاران گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف بهره گیری حداکثری از توان فارغ التحصیلان مستعد و متعهد از بین فارغ التحصیلان واجد شرایط رشته‌های فناوری اطلاعات، کامپیوتر، مخابرات و حقوق به جذب نیروی امریه سربازی (کارشناسی ارشد و دکتری) در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس و به شکل بومی اقدام می کند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: پانزدهمین مرحله فراخوان جذب نیروهای امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تهران و مراکز استان ها از 10 صبح چهارشنبه 25 فروردین آغاز شده است که تا 10 صبح اول اردیبهشت 1400 ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: فاغ التحصیلان واجد شرایط رشته‌های فناوری اطلاعات، کامپیوتر، مخابرات و حقوق می توانند با مراجعه به سایت  https://amrieh.ict.gov.ir/sitepages/Home.aspx  برای ثبت نام اولیه اقدام کنند.

سهرابی تصریح کرد: زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد و در پانزدهمین فراخوان جذب نیروهای امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تنها فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های تحصیلی ذکر شده برای گذراندن دوره امریه در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس مورد پذیرش قرار خواهند گرفت و تمام مراحل ثبت نام غیر حضوری و از طریق سامانه است.

کد خبر 1046096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha