۳ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان شمالی فوت شدند

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، طی ۲۴ساعته گذشته و تاظهر امروز ۲۵ فروردین ماه، متأسفانه سه نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ دکتر "سید احمد هاشمی" گفت: با بستری شدن 107 بیمار جدید مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته، هم اکنون 349 بیمار دارای علایم بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند.

 

 

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، طی 24ساعته گذشته و تاظهر امروز 25 فروردین ماه، متأسفانه سه نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شدند.

 

 


وی ضمن تاکید بر زدن ماسک و دوری از تجمعات خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم  عروسی و عزا، هوای خوب و گردشگری و دورهمی های خانوادگی مشکلی اصلی و دغدغه ماست چرا که هم اکنون بیشترین میزان شیوع در این تجمعات اتفاق می افتد.

 

 

 

وی در خصوص کرونای انگلیسی اظهار داشت: این ویروس از فردی به فرد دیگر جهش پیدا کرده و ژنتیک آن تغییر می کند همچنین رفتار این ویروس با انسان به گونه ای است که علائم بیماری را در افراد مختلف تغییر داده و نحوه و شدت انتقال و حتی مرگ و میر را افزایش می دهد.

 

 

 

کد خبر 1046098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha