میزان مراجعه بیماران کرونایی به مراکز منتخب بیش از دو برابر شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: میزان مراجعه بیماران کرونایی شیروان به مراکز منتخب بیش از دو برابر شد.

«سیده معصومه هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: در هفته اخیر میزان مراجعه به مرکز منتخب و نمونه گیری شیروان بیشتر از دو برابر شده است.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان بیان کرد: همه نمونه گیری های گرفته شده بیماران بستری و سرپایی در هفته سوم فروردین ماه ۶۵۰ مورد بوده که نسبت به هفته قبل ۱.۳ برابر افزایش داشته است.

 

هاشمی عنوان کرد: تعداد موارد ابتلا به کرونای شیروان در هفته های اخیر نسبت به قبل به شدت رو به افزایش است که در هفته اخیر بیشترین موارد ابتلا به کرونا در گروه سنی ۵۰-۳۰ سال گزارش شده است.

 

وی با بیان اینکه موارد ابتلا به کرونا در روستاهای این شهرستان رو به افزایش است، تصریح کرد: تعداد موارد بستری در بیمارستان در هفته اخیر نسبت به هفته قبل سیر صعودی و پیشرونده دارد.

 

هاشمی خاطرنشان کرد: از مردم شهرستان استدعا داریم با رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل های ستاد کرونا به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند زیرا که اگر همچنان روند عادی انگاری ادامه داشته باشد روزهای ناخوشایندی در انتظار مردم و کادر درمانی خواهد بود.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان ادامه داد: ۸۲ درصد از بیماران کرونایی شناسایی شده ساکن شهر و مابقی ساکن روستا بوده اند.

 

 هاشمی اضافه کرد: همچنین ۵۳ درصد از بیماران شناسایی شده را مردان و مابقی را زنان تشکیل می دهند.

 

کد خبر 1046196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha