افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در روستاهای شیروان

سرپرست فرمانداری شیروان گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در روستاهای این شهرستان افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «علی ذوالفقاری» روز پنج شنبه (26 فروردین ماه) در جلسه ستاد کرونا شیروان اظهار داشت: اینک یکی از آسیب های جدی در بحث بیماری کرونا افزایش موارد در روستاها است که در این خصوص شورای راهبردی مقابله با کرونا تشکیل شده و باید در حوزه روستاها حساسیت بیشتری صورت گیرد.

 

سرپرست فرمانداری شیروان گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان و بستری افراد، احتمال دارد رنگ بندی شهرستان از وضعیت قرمز به سیاه برسد، اینک بین سلامت و اقتصاد مردم تعارضی ایجاد شده که باید بحث سلامت در اولویت قرار گیرد.

 

ذوالفقاری از هلال احمر و آموزش و پرورش خواست تا نیروهای داوطلب خود را در اختیار کادر درمان قرار دهند و تاکید کرد: رانندگان تاکسی فقط دو نفر مسافر در صندلی عقب با رعایت پرروتکل های بهداشتی سوار کنند و شیشه های ماشین تا حدی پایین باشد در غیر اینصورت جریمه خواهند شد.

 

دادستان شیروان هم گفت: 70 درصد پیشگیری ها از طریق اطلاع رسانی قابل انجام است و وضعیت نگران کننده شهرستان باید به مردم اطلاع رسانی شود.

 

«عبدالرضا هدایتی نیا» اظهار داشت: شهرداری هر چه سریع تر نسبت به نصب بنر و تبلیغات فراوان در خصوص ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهر اقدام کند.

 

شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

کد خبر 1046296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha