مسابقه بزرگ کتابخوانی «آیه‌های حیات» به صورت مجازی برگزار می شود

مسئول دارالقرآن کریم استان اردبیل گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی «آیه های حیات» همزمان با ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برگزار می شود.

«محمود صفری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی «آیه های حیات» همزمان با ماه مبارک رمضان به صورت مجازی با محوریت کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» برگزار می شود.

 

مسئول دارالقرآن کریم استان اردبیل تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه به پایگاه اینترنتی www.ardabilquran.ir مراجعه کنند و یا برای اطلاع از نحوه آزمون از طریق شبکه های اجتماعی بله، آیارات، اینستاگرام و تلگرام به نشانی @quran_ardabil مراجعه کنند.

 

این مقام مسئول افزود: شرکت کنندگان از اولین روز ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر فرصت دارند تا در این مسابقه کتابخوانی مشارکت کنند.

 

صفری اعلام داشت: هدایای این مسابقه 3 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به ارزش 15 میلیون ریال ویژه نفرات برتر کل دوره، 3 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش 10 میلیون ریال ویژه عموم شرکت کنندگان و روزانه 5 کمک هزینه مطالعاتی به ارزش 2 میلیون ریال به قید قرعه است.

 

وی تاکید کرد: از عموم مردم علاقمند به حوزه دین و اندیشه اسلامی دعوت می شود تا با مشارکت در این مسابقه اطلاعات عمومی خود را در این حوزه ها افزایش دهند.

 

 مسئول دارالقرآن کریم استان یادآور شد: شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند سئوالات خود را از طریق شبکه اجتماعی واتساپ به شماره 09144519533 و یا سامانه پیامکی 50002060920 مطرح کنند.

 

کد خبر 1046324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha