مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در خانه‌های سالمندان آغاز شد

ستاری گفت: مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در خانه های سالمندان و مراکز تحت پوشش بهزیستی استان آغاز شد.

«بهزاد ستاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در خانه های سالمندان و مراکز تحت پوشش بهزیستی استان آغاز شد.

 

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: خوشبختانه با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی مشخص شده از سوی بهزیستی کشور برای خانه های سالمندان و مراکز تحت پوشش بهزیستی تاکنون هیچ گزارش حاد از این خانه ها گزارش نشده است.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: ممنوعیت ورود افراد غیر مسئول از مهمترین محورهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای خانه سالمندان جهت محافظت افراد تحت پوشش از بیماری کرونا بود.

 

ستاری ادامه داد: تست کرونا از افراد مسئول در خانه های سالمندان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر برنامه های همکاری دو سازمان است.

 

وی خاطر نشان کرد: راهکارهای پیشگیری از شیوع بیماری به مراکز تحت پوشش ارائه شده است و ضوابط رعایت آن نیز برای مسئولان مشخص شد تا شاهد کاهش بیماری در این مراکز باشیم.

 

مدیر کل بهزیستی استان افزود: متاسفانه این بیماری سالمندان و افراد مسن را بیش از پیش در معرض آسیب قرار می دهد و از این سو اقدامات پیشگیرانه زیادی برای حفاظت از جامعه هدف خود داشته ایم.

 

ستاری اضافه کرد: تمامی تلاش های لازم برای حفاظت از سالمندان صورت گرفته و همچنان با واکسیناسیون ها نیز مراقبت های لازم برای شیوع این بیماری همچنان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1046339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha