۱۰۰ بسته معیشتی کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) در اختیار نیازمندان قرار گرفت

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: ۱۰۰ بسته معیشتی با حمایت و پشتیبانی خیرین و اعضای کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تهیه و در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند قرار گرفت.

«رسول مجرد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 100 بسته معیشتی با حمایت و پشتیبانی خیرین و اعضای کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تهیه و در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: این بسته شامل برنج، گوشت مرغ، شکر، مربای گل، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، سویا، حبوبات، روغن مایع، مواد ضدعفونی و ماسک بود که در بین خانواده های بی بضاعت توزیع شد.

 

وی اظهار داشت: این بسته های جهت احسان سلامتی امام زمان (عج) و همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان و به همت بچه های مسجد و اعضای گروه های جهادی الهادی (ع) در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

 

مجرد ادامه داد: تمامی دستورالعمل های بهداشتی برای تهیه و توزیع این اقلام لحاظ شد تا زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بین این خانواده ها فراهم شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) خاطر نشان کرد: امسال نیز همچون سال قبل جهادی همدلی برای کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا طبق منویات مقام معظم رهبری ادامه خواهد داشت.

 

مجرد اذعان داشت: برنامه های فرهنگی و اجتماعی این کانون در ماه مبارک رمضان از طریق فضای مجازی به دلیل تشدید شیوع بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1046342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha