​طبخ و توزیع یک میلیون پرس غذا در گلستان

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: با همکاری اوقاف و امورخیریه، خیران و کمیته امداد در تلاش هستیم که یک میلیون غذای گرم در ماه مبارک رمضان طبخ و در محلات نیازمند استان گلستان توزیع کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» عصر امروز(پنجشنبه 26 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در قالب تفاهم نامه مشترک با کمیته امداد در جوار حرم مطهر امامزادگان، مساجد و تکایای شاخص استان گلستان در ماه مبارک رمضان با همت خیران و موقوفات نسبت به طبخ غذای گرم اقدام خواهیم کرد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: براساس برنامه ریزی انجام شده و در صورت مشارکت خیران، طبخ یک میلیون پرس غذای گرم را در ماه رمضان هدف گذاری کردیم.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد افزود: باید با همدلی و مواسات در کنار هم از این شرایط سخت عبور کنیم و امیدواریم با دعای مطهر امامزادگان مشکلات مردم حل شود.

 

وی گفت: اوقاف و امور خیریه استان گلستان در ایام ماه مبارک رمضان برنامه های فرهنگی و معنوی مختلفی در نظر گرفته که این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و از طریق فضای مجازی و صدا و سیما پخش می شود.

 

 

کد خبر 1046417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha