پیدا شدن ۵ گمشده در موشنگاه/ جستجو برای یافتن ۲ غریق ادامه دارد

غلامی با اعلام خبر پیدا شدن پنج گمشده امروز در موشنگاه سراوان گیلان گفت: روند امداد رسانی جمعیت هلال احمر گیلان برای یافتن ۲جوان در رودخانه سپید رود که از ۲۰فروردین در حال انجام است، همچنان ادامه دارد.

«سیاوش غلامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از پیدا شدن پنج نفر که در محور رشت به سروان _ روستای موشنگاه گم شده بودند خبر داد و افزود: با اطلاع به نوع حادثه و اعلام گمشدگان در کوهستان در زمان ۱۳:۴۴ امروز (پنج شنبه، ۲۶فروردین) امدادگران از پایگاه رشت - سراوان به محل اعزام و در نتیجه بیش از سه ساعت جستجو توانستند ۳ نفر خانم و۲ نفر آقا را پیدا و پس از آن به محل امن منتقل کنند.



مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان همچنین از روند امدادرسانی عوامل امدادی جمعیت هلال احمر در خصوص یافتن ۲ جوان در رودخانه سپیدرود خبر داد و گفت: اقدامات و جستجوی امدادگران هلال احمر گیلان در خصوص یافتن این ۲ جوان در رودخانه سفیدرود، همچنان ادامه دارد.



وی با اشاره به اینکه حادثه مذکور توسط تماس مردمی با سامانه ۱۱۲ انجام شده بود بیان کرد: پس از دریافت گزارش تیم های امدادی از روز جمعه(۲۰ فروردین) ساعت ۱۵:۳۰ در محل حضور یافتند و با کمک نیروهای غواصی، آتش نشانی، برخی از دستگاه های اجرایی و نیروهای محلی با قایق موتوری اقدام به گشت زنی در سفیدرود کردند.



غلامی اظهار کرد: از صبح روز جاری نیز ۴ تیم امدادی متشکل از واکنش سریع استان، رشت، فومن و رودبار به همراه ۲ تیم ارزیاب به منطقه مذکور اعزام شدند.



‌وی اضافه کرد: علاوه بر اعزام تیم های امدادی به منطقه و ادامه کار جست و جو، سه تیم با قایق در حال جست وجو در سطح آب و یک تیم غواصی در حال جست وجو در زیر آب است.



غلامی در ادامه اذعان کرد: مردم در صورت نیاز به خدمات این جمعیت با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس گیرند.

کد خبر 1046427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha