ظرفیت پذیرش بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی در شیروان تکمیل شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: ظرفیت پذیرش بیمارستان آیت الله هاشمی برای بستری بیماران کرونایی تکمیل شده است.

«سیده معصومه هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: اینک ظرفیت پذیرش بیمارستان آیت الله هاشمی برای بستری بیماران کرونایی تکمیل شده است که سالن نهم دی به این منظور تکمیل و تجهیز شده است.

 

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان بیان کرد: اینک موارد بستری و مثبت کرونا در این شهرستان نسبت به هفته قبل دو برابر افزایش داشته و تمام نمودارها سیر صعودی پیدا کرده و میزان درصد مبتلایان در روستاها رو به افزایش است.

 

 

هاشمی عنوان کرد: با توجه به تعداد مراجعین به مراکز سرپایی و بیمارستان ها که به شدت رو به افزایش است و تکمیل ظرفیت پذیرش شیروان، تجهیز سالن نهم دی برای این منظور لحاظ شده زیرا که میانگین موارد مثبت این ویروس در شهرستان در برخی از روزها بیش از ۷۰ درصد می رسد و مراجعه به مراکز منتخب اکنون روزی ویزیت ۸۰ بیمار است که تعداد نمونه گیری ها دو برابر شده است.

 

 

وی تصریح کرد: تعداد بیماران بستری کرونایی شیروان امروز ۸۰ نفر بود که رو به افزایش است و ۹۱ مورد سی تی اسکن امروز گزارش شده که با توجه به سیر صعودی کنونی نیروی خدماتی درمانی کم آورده ایم که نامه نگاری شده از سایر بیمارستان ها نیروی دیگری دهند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می شود با توجه به روند افزایش تعداد مبتلایان و بستری از ظرفیت بیمارستان فاروج‌ برای بستری تعدادی از بیماران مبتلا به کرونا استفاده شود.

 

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: اینک ۸۲ درصد از بیماران کووید۱۹  شناسایی شده  این شهرستان ساکن شهر و مابقی ساکن روستا بوده اند.

 

 

 هاشمی افزود: همچنین ۵۳ درصد از بیماران شناسایی شده را مردان و مابقی را زنان تشکیل می دهند.

 

 

شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان از هفته گذشته در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.

 

 

کد خبر 1046471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha