۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان 100 بسته معیشتی بین محرومان و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان بیان کرد: این اقلام و کالای اساسی شامل برنج، مرغ، ماکارونی، شکر، رب، روغن، پنیر و سویا بوده که ارزش هر بسته غذایی هفت میلیون ریال است.

 

 

علیپور خاطرنشان کرد: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تاکنون چند مرحله بسته غذایی بین نیازمندان و افراد محروم شناسایی شده شهر و روستا در شیروان توزیع شده است.

 

 

وی با بیان اینکه سپاه، بسیجیان، موسسات خیریه، مردم و خیران، گروه های جهادی، هیات های مذهبی و روحانیان در رزمایش مواسات حضوری پر رنگ داشتند، عنوان کرد: از زمان آغاز اجرای این طرح تاکنون شاهد شور و سیل حمایت‌ها و کمک‌های مردمی به این طرح بودیم که نشان از همدلی مردم دارد.

 

 

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان بیان کرد: رزمایش مواسات کمک مومنانه به اقشار آسیب دیده از کرونا و حوادثی مانند سرمازدگی و سیل و… است که نخستین بار پیشنهاد اجرای آن را رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود با مردم ایران اسلامی ارائه فرمودند.

 

 

کد خبر 1046476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha