حمله به تأسیسات نطنز توسط سربازان اسلام پاسخ داده می شود/ ایران تفکر سلیمانی ها و طهرانی مقدم ها دارد

حجت الاسلام رضازاده گفت: به دشمن می گوییم از سربازان اسلام بترس و منتظر باش؛ ایران تفکر امام، تفکر سلیمانی ها و طهرانی مقدم ها دارد که می گویند اسراییل باید از بین برود و می رود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ریگان، حجت الاسلام حبیب رضازاده، در خطبه های نمازوحدت بخش جمعه(27 فروردین) از فواید و آثار ذکر الهی سخن به میان آورد و با استفاده از آیات قرآن یاد خدا را باعث آرامش انسان دانست و افزود: در حدیث قدسی آمده که ای موسی! من همنشین کسی هستم که مرا یاد کند.

 

 

امام جمعه ریگان خطبه دوم را با اشاره به 9 اردیبهشت، روز بزرگداشت شیخ مفید آغاز کرد و جایگاه رفیع این فقیه نامی را که طی سه سال مفتخر به سه نامه از ناحیه مقدسه امام عصرعجل الله تعالی شده را مورد توجه قرار داد.

 

 

وی سپس  به 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی اشاره و ارتش ایران را ارتش اسلام عنوان کرد و یاد سپهبدشهید علی صیاد شیرازی را هم گرامی داشت.

 

 

حجت الاسلام رضازاده همچنین با اشاره به 2 ادیبهشت، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل اظهار کرد: سپاه از سال 58 تا به الان تربیت کننده نیروهای زبده دفاعی و ایثارگر بوده که  سلیمانی ها و همت ها و باکری ها و...تربیت کرده و شاخص های لشکر صاحب زمانی در سپاه دیده می شود.

 

 

وی سپاه را مایه آبروی اسلام دانست و با اشاره به فعالیت های گسترده سپاه در دوران های مختلف تصریح کرد: سپاه دغدغه انجام دستورات ولی امر مسلمین را دارد.

 

 

امام جمعه ریگان در ادامه خطبه دوم با بیان اینکه امام راحل فرمود ما از فقر اقتصادی و دخالت نظامی{دشمن} نمی ترسیم آنچه ما را می ترساند وابستگی فرهنگی است و اینکه جوانان ما را اکسفورد تربیت کند؛ افزود: دغدغه امام(ره) بر تربیت نسل جوان انقلابی پای کار معنویت و اسلام است نه وابسته به فرهنگ منحط غربی لذا اسناد غربی و اروپایی حلال مشکلات جوانان ما نیست بلکه حلال مشکل ما فرهنگ معنویت و قرآن و شناخت اهل بیت است زیرا فرهنگ غرب به دنبال نابودی خانواده ها است.

 

 

وی به حمله اخیر خرابکارانه دشمن در نطنز اشاره و بیان کرد:  زمانی که دیپلماسی کشور روی میز مذاکره نشسته، انفجاری بغل گوش ما و جلوی چشم ما توسط دشمن انجام می شود؛ دستگاه دیپلماسی و دولت باید روشن کند بعد از این حمله، تا چه اندازه جای  مذاکره باقی است؟

 

 

حجت الاسلام رضازاده ادامه داد: آقای مسئول که می گویی مردم دچار مشکل هستند و برای رفع مشکل آنها باید هر چه سریع تر مذاکره را به نتیجه رساند؛ این حرف ها یک مغلطه آشکار و مغایر با سیاست های اسلام است.

 

 

وی با طرح این پرسش که چرا و تا کی جریان نفوذ باید در عملیات های خرابکارانه در تأسیسات راهبردی ما دست داشته باشد؟ اعلام کرد: ما فرزندان امامین انقلاب هستیم و نسل امروز حججی دارد و به دشمن می گوییم از سربازان اسلام بترس و منتظر باش؛ ایران تفکر امام، تفکر سلیمانی ها و طهرانی مقدم دارد که اسراییل باید از بین برود و می رود.

 

کد خبر 1046508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha