فردی شجاع، قوی، نترس و دلسوز را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم

حجت الاسلام نکونام بر حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو و انتخاب اصلح ترین نامزد تأکید کرد و گفت: باید با بررسی و تحقیق فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که شجاع، قوی، نترس و دلسوز باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 27 فروردین) در پیام جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد قرائت شد، به مذاکرات جدید در راستای برجام اشاره کرد و گفت: آمریکا از دشمنان دیرینه انقلاب و اسلام است و بارها ثابت شده که نمی توان به وعده های آن دل بست.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اکنون جهاد اصغر مبارزه همیشگی با دشمن در همه عرصه هاست، افزود: لازمه تداوم داشتن جهاد اصغر سپردن امورات کشور به انقلابیون مجاهد است که هیچ بیمی از توطئه های دشمنان نداشته باشند.

 

امام جمعه شهرکرد بر حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو و انتخاب اصلح ترین نامزد تأکید و اظهار کرد: باید با بررسی و تحقیق فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که شجاع، قوی، نترس و دلسوز باشد.

 

حجت الاسلام نکونام به 29 فروردین و روز ارتش اشاره کرد و ادامه داد: امروز ارتش جمهوری اسلامی از نظر تجهیزات نظامی و افراد متعهد و مؤمن قوی و قدر است و برای کشور در عرصه های مختلف افتخارآفرین بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به دوم اردیبهشت و سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: یکی از نعمت های بزرگ خداوند به جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران است در همه عرصه ها پیش قدم بوده و فتنه ها را خنثی کرده است.

 

امام جمعه شهرکرد بر بهره گیری از لحظات نورانی ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: مبادا با روزه خواری علنی حرمت این ماه مبارک را بشکنیم لذا باید با امر به معروف و نهی از منکر غیرت خود نسبت به حریم دین خدا را ثابت کنیم.

 

کد خبر 1046537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha