توزیع بسته های فرهنگی برای در خانه ماندن

با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کرونا، بسته های فرهنگی همراه با مسابقه برای در خانه ماندن به همت کانون امام حسن مجتبی(ع) تهیه و در بین خانواده ها توزیع شد.

«اکبر مهدی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به برنامه های کانون امام حسن مجتبی(ع) تیران برای دوران فراغت کرونا در این منطقه گفت: شرایط سخت کرونایی باعث شده که فعالیت ها و برنامه های فراغتی خانواده ها، کودکان، نوجوانان و جوانان بسیاری محدود و با وجود نبود آموزش ها در گذشته برای غنی سازی هدفمند، شرایط در خانه ماندن سخت کرده که باید برنامه های متناسب با این روزها عرضه شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران ادامه داد: با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کرونا، بسته های فرهنگی همراه با مسابقه برای در خانه ماندن پیش بینی و توزیع شده است.

 

*فرصت سازی برای اوقات فراغت

 

وی با بیان اینکه فرصت سازی برای فراغت افراد لازم است، تصریح کرد: اوقات فراغت عموم مردم در این شرایط باید مورد توجه نهادهای فرهنگی و خانواده ها باشد تا از زمان های خود به صورت مناسب استفاده کنند و دچارآسیب های اجتماعی نشوند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران با اشاره به فعالیت هایی که این مرکز برای اوقات فراغت منطقه خود پیش بینی کرده خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کرونا، بسته های فرهنگی همراه با مسابقه برای در خانه ماندن به همت کانون امام حسن مجتبی(ع) تهیه و در بین خانواده ها توزیع شد.

 

وی اضافه کرد: مسابقه کتابخوانی، بازی فکری، کتاب های اجتماعی و دینی در این بسته های فرهنگی قرار گفته و البته برنامه های دیگری مثل معرفی کتاب، اجرای نمایش و تولید محتوا چند رسانه ای نیز بر بستر فضای مجازی عرضه می شود.

 

*برگزاری محفل قرآنی خانگی

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران با اشاره به محدودیت های ناشی از کرونا و عدم برگزاری برنامه های حضوری گفت: محفل انس با قرآن در منازل توسط اعضا کانون انجام می شود و با همکاری اعضای خانواده قرائت آیات قرآن بر اساس توانمندی خود انجام می دهند.

 

وی ادامه داد: تمرین نمایشنامه خوانی، مطالعه کتاب، مسابقه ورزشی، بازی های فکری و تولید محتوا از برنامه ها و فعالیت های مورد پیش بینی برای شرایط کرونا است و همت بر عرضه  فعالیت هایی متناسب با شرایط روز می باشد.

کد خبر 1046545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha