استاندار خوزستان از روند اجرای پروژه‌های شهرستان شوشتر بازدید کرد

سلیمانی دشتکی در بازدید از شهرستان شوشتر، از نزدیک چگونگی روند اجرای پروژه‌های این شهرستان را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» شامگاه (جمعه ۲۷ فروردین) در پایان بازدیدهای خود از پروژه ها و طرح های مختلف شهرستان شوشتر، در گفت‌وگو با خبرنگاران، در خصوص بازدیدهای خود و هیات همراه اظهار کرد: امروز برای دومین بار به طور رسمی و برای هشتمین بار در مجموع مسائل شهرستان شوشتر را بررسی کردیم. 

 

استاندار خوزستان افزود: در نشست بررسی مشکلات شهرستان تقسیم کاری برای پروژه های مختلف انجام و امروز بازدید میدانی از این پروژه ها داشتیم و تصمیمات خوبی اتخاذ و همچنین در آخرین مرحله از سفر امروز افتتاح مجموعه ایستگاه پمپاژ آب شهر شرافت شوشتر انجام شد. 

 

وی تصریح کرد: اولین طرحی که امروز بازدید کردیم پل بندقیر بود که بر تسریع در پروژه تاکید شد و مدیرکل راه و شهرسازی نیر جدول زمانی مشخصی را ترسیم کرد که امیدواریم کار بر اساس این زمانبندی انجام شود. 

 

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: طرح بعدی ایستگاه پمپاژ دیلم برای آبرسانی به ۱۸ روستا بود که قرار شد تخصیص آب و تجهیز این ایستگاه پمپاژ انجام شود گرچه این ایستگاه مشکلاتی داشت و قرار شد برای سه چاه به صورت موقت مجوز داده شود و کار حفاری صورت گیرد که میزان آب را بالا ببرد تا زمانی که مسائل پمپاژ بررسی و حل شود. 

 

وی خاطر نشان کرد: بازدید بعدی از ایستگاه برق ۱۳۲ کیلوولت میان آب شوشتر صورت گرفت که مدیرعامل برق منطقه‌ای قول تکمیل آن را تا پایان تیرماه داده است. 

 

استاندار خوزستان ادامه داد: موضوع بعدی سفر امروز طراحی و اجرای میدان سه راهی شلیلی توسط راهداری بود که مباحثی در این رابطه مطرح و قرار شد طراحی در خصوص آن انجام و برای تصمیم گیری به استانداری ارائه شود.

 

وی بیان کرد: طرح بعدی بازگشایی و تکمیل خیابان شیخ جعفر در بافت تاریخی بود که قرار شد ظرف دو هفته کار کارشناسی آن انجام شود و راه و شهرسازی نیز از محل واگذاری ۱۰ درصد سهم شهرداری کمک کند و با همکاری دفتر فنی، معاون عمرانی استانداری، راه و شهرسازی و شهرداری جدول زمانی این خیابان جهت بازگشایی مشخص شود تا بتوان تملک آن را انجام داد.

 

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: همچنین طراحی و اجرای پل بالای آرامگاه شیخ شوشتری در دو قسمت توسط شهرداری و راه و شهرسازی مطرح و قرار شد این طراحی جهت تصمیم‌گیری نهایی به ما ارائه شود.

 

 وی ابراز کرد: بازدید بعدی از آبشارهای ثبت جهانی شوشتر بود که تصمیم خوب و انقلابی در این رابطه صورت گرفته و قرار شد پشت بندها را لایروبی و جلوی بندها را هم خاکبرداری کنند که حدود ۳.۵ میلیارد تومن هزینه دارد و قرار شد شروع کار از نیمه اردیبهشت به مدت چهار ماه انجام شود. 

 

استاندار خوزستان یاد آور شد: همچنین در خصوص زیرگذر شرافت بررسی صورت گرفت و مدیرکل راه و شهرسازی قول داد اسناد مناقصه آن را سریع‌تر منتشر کند که سریع‌تر انجام شود.

 

کد خبر 1046568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha