۱۱۸ زندانی در زنجان چشم انتظار کمک های مردمی برای آزادی هستند

علاءالدین کریمی گفت: در حال حاضر ۱۱۸ زندانی جرایم مالی غیرعمد در زنجان چشم انتظار کمک های مردمی برای آزادی از زندان هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه ساله در ماه مبارک رمضان جشن گلریزان برای جمع آوری کمک های مردمی جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برپا می شود.

 

علاء الدین کریمی با اشاره به اینکه این مراسم 15 ماه مبارک رمضان مصادف با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) انجام می شود، ادامه داد: در حال حاضر 118 نفر زندانی جرایم مالی غیرعمد در انتظار کمک‌های مردمی جهت آزادی از زندان هستند که از این تعداد 114 نفر آقا و چهار نفر خانم هستند.

 

به گفته وی، آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیرعمد در طول سال و با همکاری خیرین ادامه دارد، گفت: از جشن گلریزان سال گذشته تاکنون 248 نفر از محکومان جرایم مالی غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.

 

این مقام مسئول میزان بدهی 118 زندانی چشم انتظار آزادی را 48 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: مابقی بدهی این زندانیان از محل کمک های مردمی، آورده محکومان، کمک بلاعوض استان، کمک ستاد دیه و قبولی اعسار پرداخت شده است.

 

کریمی با بیان اینکه 30 درصد شاکیان نیز از حق خود گذشته و رضایت داده‌اند، ادامه داد: خیرین می‌توانند جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کمک‌های نقدی خود را به صورت غیرحضوری و از طریق شماره حساب 0224137397006 و یا شماره کارت 6037991899973626 پرداخت کنند.

کد خبر 1046631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha