جشن گلریزان امسال به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد

تقی پور گفت: به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جشن گلریزان امسال در ماه مبارک رمضان به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

«رسول تقی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: امسال به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جشن گلریزان برای آزادی نیازمندان جرائم غیرعمد نیازمند، در ماه مبارک رمضان به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.  

مدیر ستاد دیه‌ آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که ۳۵۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان نیازمند کمک خیران برای آزادی و بازگشت به آغوش خانواده‌ها هستند، خاطرنشان کرد: این تعداد زندانی حدود ۱۷۰ میلیارد تومان بدهی دارند و در صورت جمع آوری ۱۲ میلیارد تومان، زمینه آزادی آنها فراهم می شود.

تقی پور ادامه داد: خیران می توانند برای واریز کمک‌های نقدی خود برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی از طریق شماره حساب ۰۱۰۴۴۴۴۴۴۰۰۰۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۵۶۱۶۰ نزد بانک صادرات به نام ستاد دیه استان و یا از طریق سایت رسمی ستاد دیه استان اقدام کنند.

وی افزود: خیرین همچنین می توانند با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان  واقع در تبریز - بلوار استاد شهریار- بلوار گلکار - خیابان ترافیک - خیابان نصر - جنب ایستگاه شماره ۱۸ آتشنشانی مراجعه و با مطالعه پرونده مددجویان، زمینه‌ آزادی زندانیان را فراهم کنند.

مدیر ستاد دیه آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که شماره تلفن ۰۴۱۳۳۲۸۸۴۲۸ نیز اماده پاسخگویی و راهنمایی خیران در این زمینه است، گفت: خوشختانه سنت حسنه آزادی زندانیان نیازمند از طریق هزینه مراسم ترحیم نیز به مدت سه سال است که در تبریز رایج و به یک فرهنگ تبدیل شده است.

تقی پور ادامه داد: تاکنون حدود یک هزار و ۱۰۰ خانواده هزینه‌ برگزاری مراسم ترحیم اموات خود را برای آزادی زندانیان غیرعمد و محکومان مالی صرف کرده و بیش از ۳۷۰ زندانی از این طریق آزاد شده اند.

کد خبر 1047797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha