اجرای طرح توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی بین خانواده های نیازمند

طادی بنی گفت: به همت کانون فرهنگی هنری و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری ۳۰ بسته گوشت متبرک قربانی به همت کانون غدیر بین نیازمندان شهر بن توزیع شد.

«عادل طادی بنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به همت کانون فرهنگی هنری و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری ۳۰ بسته گوشت متبرک قربانی به همت کانون غدیر بین نیازمندان شهر بن توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد الزهرا (س) شهر بن ادامه داد: اين اقدام در راستای لبيک به فرمايشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمايش مواسات و همدلی در ايام شيوع ويروس کرونا صورت گرفته است.

 

وی ابراز کرد: فعالان کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد الزهرا (س) شهر بن از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا برای کمک به نیازمندان و مبارزه با بحران کرونا به میدان آمده اند و فعالیت ها و اقدامات این عزیزان برای تامین بخشی از نیاز محرومان ادامه دارد.

 

طادی بنی گفت: بر همین اساس بسته های یک و نیم کیلویی گوشت متبرک قربانی بین خانواده های نیازمندی که از قبل توسط فعالان کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد الزهرا (س) شهر بن شناسایی شده بود توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد الزهرا (س) شهر بن ادامه داد: متاسفانه کرونا نه تنها معیشت نیازمندان را دچار مشکلات دوچندان کرده بلکه معیشت عده دیگری از اقشار مختلف جامعه را نیز تحت تاثیر قرار داده و با مشکل مواجه کرده است بنابراین می طلبد در این شرایط سخت با تاسی از سیره اهل بیت (ع) به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه کمک کنیم.

 

وی، امید آفرینی، تقویت روحیه مشارکت، تقویت فرهنگ دینی و دستگیری از نیازمندان در شرایط شیوع ویروس کرونا، ترویج فرهنگ انفاق، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ‌ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌ های فرهنگی هنری از طریق جمع‌‌آوری و توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

 

کد خبر 1046672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha