جزخوانی قرآن کریم همراه با تکریم روزه اولی ها در کانون شهید رحیمی خمین

رحیمی از جزخوانی قرآن کریم همراه با تکریم روزه اولی ها در کانون شهید رحیمی خمین خبر داد.

« فاطمه رحیمی» ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان به برنامه های این کانون در این ایام نورانی اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کانون شهید رحیمی در طول سال به ویژه در مناسبت های مختلف برنامه های گسترده ای را در راستای اهداف خود به ویژه جذب جوانان و نوجوانان به مسجد انجام می دهد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید غلامحسین رحیمی، مسجد امام حسن مجتبی(ع) خمین افزود: در طول یک سالی که با بیماری کرونا روبرو شدیم برنامه ها بیشتر به صورت مجازی برگزار می شود و برنامه های حضوری نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی ترتیب داده شده است، ادامه داد: تهیه چادر نماز، قرآن، جانماز و بسته فرهنگی برای خانواده هایی که دختران و پسرانشان به سن تکلیف رسیده اند از جمله برنامه های این کانون است.

 

رحیمی جزء خوانی قرآن کریم را از جمله برنامه های ماه مبارک رمضان دانست و بیان کرد: جزء های قرآن هر روز در کانال کانون قرار می گیرد و علاقمندان نیز در این جزء خوانی شرکت می کنند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید رحیمی، خمین با بیان اینکه بیشر فعالیت ماه مبارک در گروه و به صورت مجازی انجام می شود، ادامه داد: گذاشتن ذکر و دعای هر روز ماه مبارک رمضان در گروه و شرکت کردن عزیزان عضو کانون از دیگر برنامه های ماه رمضان است.

 

رحیمی تهیه سبد های معیشتی و توزیع آن در بین نیازمندان را از دیگر برنامه های کانون دانست و بیان کرد: این بسته های معیشتی با رعایت اصول بهداشتی و حفظ شان نیازمندان توزیع می شود.

 

وی همچنین از برگزاری مسابقات مختلف در فضای مجازی خبر داد و گفت: مسابقه تفسیر قرآن کریم از جمله این برنامه ها است که با قرار دادن تفسیر قرآن سوالی نیز مطرح می شود که شرکت کنندگان در جلسه مجازی تفسیر به سوالات پاسخ می دهند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید غلامحسین رحیمی، مسجد امام حسن مجتبی(ع) خمین به برگزاری ختم قرآن مجازی، نیز اشاره کرد و گفت: این جلسه ختم قرآن با حضور بانوان برگزار می شود و از برنامه های کانون است که چندین سال است که در حال برگزاری است.

کد خبر 1046823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha