برنامه های سلامت محور کانون های فرهنگی هنری در مساجد عملیاتی می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: برنامه های سلامت محور کانون های فرهنگی هنری در مساجد برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در ماه مبارک رمضان عملیاتی می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: برنامه های سلامت محور کانون های فرهنگی هنری در مساجد برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در ماه مبارک رمضان عملیاتی می شود.

 

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: ضدعفونی روزانه مساجد از مهمترین این برنامه ها است تا راهکاری برای پیشگیری از شیوع این بیماری در برنامه های قرآنی و فرهنگی ماه مبارک رمضان باشد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: استفاده از ماسک در مراسم ها و بیان نکات بهداشتی در کنار برنامه های قرآنی و فرهنگی ماه مبارک رمضان از جمله این فعالیت ها است.

 

سقاء خاطر نشان کرد: با همکاری خیرین و اعضای کانون محصولات بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده نیز برای خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت توزیع شده است.

 

وی تاکید کرد: اجرای برنامه های فرهنگی از طریق فضای مجازی و بیان نکات آموزشی در خصوص مهارت های زندگی با محوریت مقابله با بیماری کرونا و برنامه های تغذیه سالم و ورزش خانگی نیز از دیگر اقدام های صورت گرفته توسط فعالان کانون های مساجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: امیدواریم با اجرای این راهکاری عملی در جهت کاهش بیماری کرونا بتوانیم برنامه های فرهنگی و قرآنی خود را در ماه مبارک رمضان به پیش ببریم.

 

سقاء اعلام داشت: البته اکثر برنامه های قرآنی و فرهنگی به صورت مجازی و با استفاده از شبکه های اجتماعی صورت می گیرد تا زمینه بهره مندی عموم مردم از این فعالیت ها شود.

 

کد خبر 1046849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha