مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات تمدید شد

فلاح لاله زاری از تمدید فرصت بارگذاری آثار برای افراد ثبت نام شده در جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات تا سی ام فروردین خبر داد وگفت: تاکنون برای شرکت در این جشنواره ۲۹۱ نفر ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان، «فرشید فلاح لاله زاری» از ثبت نام ۲۹۱ نفر تاکنون برای شرکت در جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات ۲۹۱ نفر خبردادوگفت: از این تعداد ۱۹۶ نفر موفق به ارائه آثار به این جشنواره شده اند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا ۲۷ فروردین بوده است اظهارداشت: فرصت داده شده به متقاضیان ثبت نام شده در این جشنواره آخرین مهلت است و دیگر تمدید نخواهد شد و این فرصت برای سایر افراد نخواهد بود.

 

وی از ارسال بیش از ۸۳۰ اثر توسط ۱۹۶ نفر از فعالان رسانه ای سراسر کشور به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات تا ساعت ۱۲ بیست و هفتم فروردین خبر داد وافزود: این جشنواره با محوریت موضوعات مرتبط با قرآن کریم برگزار می‌شود.

 

فلاح لاله زاری تصریح کرد: تاکنون ۸۳۱ اثر در بخش‌های عکس، گزارش (خبری یا توصیفی)، مصاحبه، سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر، کلیپ، پادکست، طرح، پوستر، موشن گرافیک، انیمیشن و اینفوگرافیک به این جشنواره ارائه شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: از این تعداد ۵۹۰ اثر در بخش اصلی شامل ۱۸۴ عکس، ۱۲۳ گزارش، ۱۰۵ مصاحبه، ۶۶ سرمقاله و یادداشت، ۷۵ تیتر و ۳۷ خبر و نیز ۲۳۹ اثر در بخش ویژه شامل ۹۹ کلیپ، ۵۷ پادکست، ۴۴ طرح یا تصویر، پوستر یا اعلان، ۳۳ موشن گرافیک و هشت انیمشن و اینفوگرافیک به این جشنواره ارسال شده است.

 

وی اظهار داشت: فعالان رسانه ای استانهای تهران با ۲۲۸ اثر ، سمنان با ۱۷۲ اثر و خراسان رضوی با ۷۷​ اثر  بیشترین آثار ارسالی را در بین استانهای کشور به این جشنواره داشته اند.

 

فلاح لاله زاری یادآور شد: چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‏ شود و علاقه‏‌مندان می‏ توانند آثار تولیدی خود را از طریق نشانی سایت ayat.farhang.gov.ir و http://ayatlogin.farhang.gov.ir/Pages/login.aspx تا سی ام  فروردین جاری به این جشنواره ارسال کنند.

کد خبر 1046854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha