حمله نظامیان آل خلیفه به شیعیان بحرینی در زندان جو

نیروهای امنیتی آل خلیفه به زندانیان در زندان جو حمله کردند که در نتیجه دهها نفر به شدت زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خلیج آنلاین، مقامات امنیتی بحرین اعلام کردند: تدابیر امنیتی را ضد زندانیان زندان مرکزی جو اتخاذ کردند تا از اغتشاش زندانیان جلوگیری شود.

 

مقامات امنیتی  ادعا کردند: تعدادی از زندانیان در روزهای گذشته راهروهای زندان جو را بستند و از ورود نیروهای امنیتی جلوگیری کردند. این اقدام مغایر با دستورالعمل های صادره شده است.

 

براساس گزارش منابع حقوقی، نیروهای امنیتی آل خلیفه روز گذشته(شنبه 28 فروردین 1400) به زندانیان در زندان جو حمله کردند که به زخمی شدن دهها زندانی منجر شد.

 

سید احمد الوادعی، فعال حقوقی بحرینی گزارش داد: زندانیان در ساختمان 13 توسط نیروهای آل خلیفه مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفتند، به طوری که جوی خون به راه افتاد.

 

الوادعی ادامه داد: آثار خون هنوز در راهرو العنبر دیده می شود. این حادثه خشونت آمیز توسط دوربین های مداربسته فیلمبرداری شده است.

 

این حمله خشونت بار را سروان احمد العمادی رهبری می کرد و سروان محمد عبدالحمید در این حمله مشارکت کرد. این حمله نگرانی ها را نسبت به سرنوشت زندانیان که مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، افزایش داده است. این زندانیان پس از ضرب و شتم به مکان نامعلومی منتقل شدند و تاکنون اطلاعی از آنها در دست نیست.

کد خبر 1047016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha