۳۸۲بیمار کرونایی در استان سمنان شناسایی شدند

طی ۲۴ ساعت گذشته براساس آمار ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، ۳۸۲بیمار کرونایی در استان سمنان شناسایی و پنج بیمار نیز جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان، در ۲۴ ساعت منتهی به روز یکشنبه طبق آمارهای ارائه شده دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود ۳۸۲ مورد بیمار جدید کرونایی نیز در سطح استان سمنان شناسایی شده اند.

 

طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران بستری استان سمنان به عدد ۳۸۴ رسید وپنج بیمار کرونایی در سطح استان سمنان جان خود را از دست داده‌اند در نتیجه تعداد بیماران فوتی کرونایی در استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به عدد ۹۶۶ نفر رسید.

 

از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون در سطح استان سمنان ۳۲ هزار و ۷۸ نفر به این بیماری مبتلا شدند که ۲۳ هزار و ۹۱۰ نفر از این بین به صورت سرپایی مداوا و یا جان خود را از دست دادند و هشت هزار و ۶۳۹ نفر نیز بعد از بستری در بیمارستان بهبود و مرخص شده‌اند.

 

در ۲۴ ساعت منتهی به روز یکشنبه همچنین ۵۰ بیمار کرونایی نیز در سطح استان سمنان با بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند.

 

هم اکنون شهرستان‌های شاهرود و دامغان، همچنین گرمسار و آرادان و میامی در وضعیت سیاه کرونایی، سمنان قرمز و مهدی‌شهر و سرخه در وضعیت نارنجی قرار دارند که نشان از وخامت اوضاع می‌دهد.

 

رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، الزامات بهداشتی، شستشوی دستان، دوری از تجمعات و مهمانی‌ها توصیه مهم مسئولان بهداشت و درمان به مردم است.

کد خبر 1047023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha