شورای پنجم شهر شیراز در ادامه فعالیت خود عملکرد شورا و شهرداری را به شهروندان ارائه می دهد

موسوی گفت: شورای پنجم شهر شیراز در ادامه فعالیت خود ضمن تقویت نظارت برای اجرای مصوبات شورا و انجام امور شهرداری و شهر، گزارش عملکرد شورا و شهرداری را به شهروندان ارائه می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (یکشنبه 29 فروردین) در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک ماه مبارک رمضان و روز ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، نقش برجسته خود را در دفاع از خاک، ملت و کشور به خوبی نشان داد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: ارتش در حوادث مختلف نیز همواره در کنار مردم بوده است و نمونه آن سیل فروردین ۹۸ شیراز بود.

وی با تبریک اول اردیبهشت به عنوان روز بزرگداشت شاعر و عارف بزرگ، سعدی شیرازی بیان کرد: شورای پنجم در ادامه فعالیت خود ضمن تقویت نظارت برای اجرای مصوبات شورا و انجام امور شهرداری و شهر، گزارش عملکرد شورا و شهرداری را به شهروندان ارائه می دهد.

موسوی ادامه داد: در این میان عملکرد سه ساله و نیم شورا و عملکرد مقایسه‌ شهرداری تا پایان هفته جاری منتشرخواهد شد و گزارش کامل فعالیت های شورا و شهرداری شیراز نیز در اواخر فعالیت شورا منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به حضور مدیران شهرداری شیراز در جلسات شورای شهر گفت: این کار از آغاز سال چهارم فعالیت شورای اسلامی شهر شیراز آغاز شده بود و با تاکید بیشتری ادامه می یابد.

موسوی اعلام کرد: در هفته پیش رو نیز معاون عمرانی شهرداری شیراز، گزارش فعالیت های این معاونت را به شورای اسلامی شیراز ارائه خواهد کرد.

کد خبر 1047073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha