اجرای پویش مردمی ختم قرآن تحت عنوان «بهار قرآن با شهدا» است

حجت الاسلام عسگری، گفت: یکی از برنامه‌های اداره کل فرهنگی و تبلیغات معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ماه مبارک رمضان سال جاری، اجرای پویش مردمی ختم قرآن تحت عنوان «بهار قرآن با شهدا» است،.

حجت الاسلام هادی عسگری  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: این پویش به خانواده شهدا و ایثارگران اختصاص ندارد و همه آحاد و اقشار جامعه می‌توانند با مراجعه به سایت نوید شاهد، اطلاعات خود را در لینک «بهار قرآن با شهدا» وارد و به نیابت از هر شهید حزب، سوره و جزئی از قرآن قرائت کنند.


وی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقه تفسیر قرآن کریم برای سوره‌های قدر و مومنون برای خانواده‌های شاهد، ایثارگر و کارکنان شاهد مشغول به کار در بنیاد شهید استان از دیگر برنامه های ماه مبارک است که تفسیر نمونه آیت الله صیاد شیرازی است.

 

حجت الاسلام عسگری با اشاره به نحوه اجرای مسابقه تصریح کرد: در این مسابقه ۲۳ سوال چهار گزینه‌ای طرح می‌شود و پس از قرعه کشی به ازای هر ۱۰۰ نفر دو نفر انتخاب و مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به این افراد تعلق و برندگان هر استان به مرکز فرستاده می‌شوند و پس از قرعه کشی به ۲۳ نفر مبلغ ۵۰۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه  افزود: معرفی شهدای قرآن در سطح استان، سخنرانیدر مورد شهدای شاخص از جمله شهید محراب آیت الله شهید اشرفی، آموزش قرآن بصورت مجازی از دیگر برنامه های قابل اجرا در ماه مبارک رمضان برای خانواده  بنیاد شهید نام برد.

 

وی اظهار کرد: با توجه  به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن در استان  محافل قرآنی با رعایت پروتکل‌ها بهداشتی در مساجد و مراکز فرهنگی گلزار شهدا برگزار می شود.

کد خبر 1047101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha