۱۰۳۸اثر به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات رسید

فلاح لاله زاری با اشاره به استقبال گسترده اهالی مطبوعات و رسانه برای شرکت درچهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات گفت: شمار آثار رسیده به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات از مرز یک هزار اثر گذشت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازاستان سمنان،«فرشید فلاح لاله زاری»  گفت: یک هزار و ۳۸ اثر تا ساعت ۱۱ روز گذشته از سوی خبرنگاران و اهالی رسانه در سایت این جشنواره ثبت شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه افرادی که تاکنون برای حضور در آزمون ثبت نام کرده اما موفق به بارگذاری آثار خود نشده اند تا سی ام فرودین برای ارسال آثار فرصت دارند گفت: تاکنون از ۳۲۳ نفر ثبت نام شده آثار ۲۴۴ نفر در سامانه جشنواره مطبوعات و رسانه آیات ثبت شده است.

 

وی اظهار داشت: از این تعداد اثر۷۳۷اثر مربوط به بخش اصلی و شامل ۲۱۹ عکس، ۱۴۷ گزارش (خبری یا توصیفی)، ۱۲۷ مصاحبه، ۱۰۱ تیتر،  ۹۹ سرمقاله و یادداشت و ۴۴ خبر بوده است و در بخش ویژه ۳۰۱ اثر شامل ۱۲۶ کیلیپ، ۷۲ پادکست، ۵۵ طرح یا تصویر، پوستر یا اعلان، ۳۹ موشن گرافیک، ۶ انیمیشن و سه اینفوگرافیک است.

 

فلاح لاله زاری، تهران را با ۲۵۵ اثر در صدر استانهای شرکت کننده در این جشنواره معرفی کرد و افزود: سمنان با ۲۴۴ اثر، اصفهان با ۹۳ اثر و خراسان رضوی و مازندران هر کدام با ۸۸ اثر در رده های دوم تا پنجم قرار دارند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه سمنان در این دوره میزبان جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات است اضافه کرد: این جشنواره با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است.

 

وی تصریح کرد: چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‏ شود و علاقه‏‌مندان می‏ توانند آثار تولیدی خود را از طریق نشانی سایت ayat.farhang.gov.ir و http://ayatlogin.farhang.gov.ir/Pages/login.aspx تا سی ام  فروردین جاری به این جشنواره ارسال کنند.

کد خبر 1047125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha