۳۰ بیمارمبتلا به کرونا در آستارا بستری هستند

بصیری مقدم با اشاره به آخرین وضعیت از مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در شهرستان آستارا گفت: ۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی آستارا بستری هستند.

«فرید بصیری مقدم» وضعیت بندر آستارا از لحاظ کرونایی را قرمز اعلام کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: تا زمانی که وضعیت این شهرستان از لحاظ کرونایی قرمز است محدویت های مشاغل گروه های ۴ و ۳، ۲ ادامه خواهد داشت.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا افزود: از مشاغل گروه یک که به آنها اجازه فعالیت داده شده، انتظار می رود دستورالعمل های بهداشتی را رعایت و از ماسک استفاده کنند.

 

وی با بیان اینکه ۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا بستری هستند، تصریح کرد: ۵ نفر از این تعداد در بخش آی سی یو بستری می باشند.

 

بصیری مقدم گفت: همچنین تعدادی از افراد مبتلا به کووید ۱۹ در قرنطینه خانگی هستند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا از پلمپ ۲ واحد قلیان سرا به دلیل فعالیت در وضعیت قرمز کرونا در این شهرستان خبر داد و افزود: در وضعیت قرمز کرونا باید یک دوم کارمندان هر اداره حضور داشته باشند اما در برخی اداره ها رعایت نمی شود و با همکاری فرمانداری به مدیران اخطار داده می شود.

 

بصیری مقدم با بیان اینکه بیماری کرونا ویروس باید جدی گرفته شود و اگر نتوانیم جلوی بیماری را بگیریم با یک فاجعه در شهرستان آستارا روبرو می شویم، خاطرنشان کرد: تمام جوامع پیشرفته با ماسک بیماری کرونا را کنترل کرده اند و تنها راه پیشگیری نیز استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

کد خبر 1047164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha