«افطار با شهدا» در کانون شهدای ناجا رشت

حیدری از اجرای طرح «افطار با شهدا» در راستای زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا در ماه رمضان درکانون شهدای ناجا رشت خبرداد.

«بهرام حیدری» با تشریح ویژه برنامه‌های کانون فرهنگی هنری شهدای ناجای رشت به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: کانون شهدای ناجای رشت با غبارروبی مسجد فاطمه الزهرا(س) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به استقبال ماه رمضان رفت.

 

مدیر کانون شهدای ناجای مسجد فاطمه الزهرا(س) رشت با بیان اینکه فعالیت‌های این کانون در ماه رمضان به دلیل شرایط بحرانی شیوع کرونا ویروس بر بستر فضای مجازی برگزار می‌شود افزود: آیین ترتیل‌خوانی مجازی قرآن کریم در روزهای ماه رمضان در کانال کانون اجرا میشود.

 

وی اجرای طرح همدلی مومنانه در کانون را مورد اشاره قرار داد و اذعان داشت: با کمک خیرین و اعضای کانون و در تداوم رزمایش همدلی و احسان در قالب طرح ملی راهکار، بسته‌های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود. ضمن اینکه بسته‌های گوشت نیز در روز اول ماه رمضان بین خانواده‌های نیازمند محل توزیع شد.

 

حیدری از اجرای طرح «افطار با شهدا» در راستای زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا خبر داد و بیان کرد: بدین منظور خانواده‌های عضو کانون عکسی از سفره افطاری خود را در کنار عکس شهدا به کانال کانون ارسال می‌کنند تا ياد شهدا هم در سفره‌های معنوی اين ماه عزيز زنده نگه داشته شود.

 

وی طرح«سه‌شنبه‌های تکریم» را از دیگر برنامه‌های اجرایی کانون در ماه رمضان اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: در این طرح اعضای کانون با خانواده شهدا دیدار کرده و آنان را مورد تکریم قرار می دهند که هفته گذشته اعضای کانون با خانواده شهيد ابراهيم پوراحمد ديدار و از خانواده این شهید تجلیل کردند.

 

 

 

 

کد خبر 1047242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha