برگزاری جشن «گلریزان» آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در استان فارس در میلاد امام حسن مجتبی(ع)

حجت الاسلام موسوی گفت: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در نیمه ماه مبارک رمضان، جشن «گلریزان» آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی در استان فارس به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (یکشنبه 29 فروردین) در مراسم اعطای سه هزار و 500 بسته معیشتی خیران و ستاد فرمان اجرائی حضرت امام خمینی(ره) به خانواده زندانیان استان فارس گفت: این بسته های معیشتی با هدف حمایت از خانواده هایی که سرپرست آنها در زندان به سر می برد، توزیع خواهند شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: اهدای کمک های مومنانه در رفع بخشی از مشکلات خانواده زندانیان موثر واقع می شود و توزیع سه هزار و 500 بسته معیشتی توسط خیران و ستاد فرمان اجرائی حضرت امام خمینی(ره) میان خانواده زندانیان فارس همزمان با ماه مبارک رمضان، ثواب مضاعفی دارد.

وی اضافه کرد: برای برخی از زندانیان به دلیل نوع جرم و محکومیت آنها، امکان مرخصی وجود ندارد که این بسته های حمایتی با هدف حمایت از خانواده آنها در استان توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اشتغال زندانیان گفت: اولویت اصلی دادگستری فارس در زندان ها، اشتغال زندانیان است تا با خودکفایی بتوانند مایحتاج خانواده هایشان را نیز تامین کنند و از خیران استان برای حمایت از حوزه اشتغال زندان ها دعوت می کینم.

وی ادامه داد: کارگاه اشتغال و حرفه آموزی با ظرفیت 120 نفر برای بانوان زندانی در استان آماده بهره برداری شده است و در حال حاضر،  80نفر از بانوان زندانی آمادگی دارند در این کارگاه مشغول به کار شوند و  خیران استان برای تجهیز این سوله کارگاهی می توانند با مجموعه زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان فارس همکاری مطلوبی داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی اعلام کرد:  همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در نیمه ماه مبارک رمضان، جشن «گلریزان» آزادسازی زندانیان  جرائم غیر عمد و مالی در استان به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد و از خیران و مردم نیک اندیش فارس برای کمک به زندانیان در این جشن دعوت می کنیم.

کد خبر 1047300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha