هنوز در خصوص نحوه برگزاری مراسم روز قدس تصمیم گیری نشده است

تاری بابیان اینکه هنوز در خصوص نحوه برگزاری مراسم روز قدس تصمیم گیری نشده است، گفت: منتظر تصمیمات ستاد جهانی روز قدس و ارائه طرح نوین به منظور برگزاری مراسم هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان،«نجیب اله تاری» ظهر امروز (یکشنبه 29 فروردین) در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی بزرگداشت یوم الله روز قدس اظهار کرد: همچون سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا ناچار هستیم که به شیوع دیگری راهپیمایی روز قدس را برگزار کنیم.

 

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: منتظر هستیم که ستاد جهانی روز قدس طرح نویی به استان ها ابلاغ کند و براساس آن نسبت به برگزاری مراسم گرامیداشت روز قدس اقدام کنیم.

 

تاری بابیان اینکه در برگزاری مراسم روز قدس به موضوع بحث سلامت محوری توجه شده است، یادآور شد: برنامه روز قدس را به صورت نمادین و در همان روز که از تهران ابلاغ می شود اجرا خواهیم کرد.

 

وی بابیان اینکه هنوز در خصوص نحوه برگزاری مراسم روز قدس تصمیم گیری نشده است، یادآور شد: زنده نگهداشتن روز جهانی قدس به عنوان روز حیات اسلام و نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در موضوع فلسطین و انزجار مسلمانان جهان از رژیم صهیونیستی و  گسترش فرهنگ مقاومت از اهداف برگزاری روز جهانی قدس در نظر گرفته شده است.

 

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: سیاست اجرایی ستاد رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم ها است و از سویی زمینه سازی مشارکت حداکثری مردم در فضای مجازی و رسانه ها در راستای شکوه روز قدس و رویکردهای تبیینی در نظر گرفته خواهد شد.

 

تاری یادآور شد: فضاسازی تبلیغات محیطی سطح شهر و محلات با همکاری شهرداری ها و دیگر دستگاه های اجرایی اقدام خواهد شد.

 

 

کد خبر 1047308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha