نیروهای مسلح برای دفاع از انقلاب اسلامی در برابر هر تهدیدی آماده هستند

سردار بوعلی گفت: نیروهای مسلح ما دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی را در اولویت خود قرار داده اند و آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از انقلاب اسلامی امروز برای پاسخگویی به هر نوع تهدیدی در اوج خود قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (یکشنبه 29 فروردین) در آئین گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در شیراز گفت: ارتش جمهوری اسلامی در تمامی عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی همواره حضور مقتدرانه داشته است.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: وحدت و صمیمیت نیروهای مسلح موجب نا امیدی دشمنان انقلاب اسلامی است و سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در کشور ما همواره برادرانه در کنار هم بوده اند.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح ما دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی را در اولویت خود قرار داده اند و آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از انقلاب اسلامی امروز برای پاسخگویی به هر نوع تهدیدی در اوج خود قرار دارد.

فرمانده سپاه فجر فارس در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: شهید سپهبد «علی صیاد شیرازی»، اسوهبرتر ولایتمداری، شجاعت و اخلاق است و باید سبک زندگی وی توسط جوانان انقلابی برای الگوبرداری مورد مطالعه قرار داده شود.

حجت الاسلام «محمود محمودی زاده» نیز در این مراسم با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: وجود جوان نخبه و مومن در ارتش جمهوری اسلامی مایه افتخار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس افزود: خودکفایی دفاعی در کشور برداشته از افتخارات درخشان ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر روحیه ایثار و شهادت طلبی در ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: ارتش ما با روحیه شهادت طلبی و تفکر جهادی در دفاع از کشور و انقلاب اسلامی در هر میدانی حضور موثر دارد.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: ولایتمداری، انقلابی گری و تعمیق معنویت، رمز پیروزی و سربلندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 1047339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha