داغدار شدن ۳ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی

یزدان پناه از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۵۲۷ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۳ بیمار جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» امروز (۲۹ فروردین) با بیان اینکه ۵۲۹ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونا بستری هستند، اظهار کرد: از این تعداد، ۱۴۵ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۳۲ هزار و ۸۲۵ نفر بهبود یافته‌اند.

 

یزدان پناه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۱۸ رپید تست انجام شده که ۲۶ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان‌ های بویراحمد، کهگیلویه بهمئی، لنده و چرام و از ۸۶۹ نمونه pcr انجام شده ۵۴ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و چرام بود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: سیر افزایشی بی سابقه بیماری در استان کهگیلویه و بویراحمد مخاطره آمیز بوده و باید مردم همکاری لازم را جهت کنترل آن داشته باشند.
 

وی گفت: رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، پرهیز از حضور در تجمعات و مکان‌های پرخطر، رعایت محدودیت‌ها، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری فیزیکی در این مرحله لازم است.

کد خبر 1047391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha