طرح مواسات و همدلی ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می شود

اصالت پور با اعلام برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد در طول ماه مبارک رمضان، گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح مواسات و همدلی در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

« حسین اصالت پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لرستان، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های قرآنی، دینی، فرهنگی و هنری این کانون فرهنگی هنری مسجد در دو بستر حقیقی و مجازی برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل افزود:  در طول ماه مبارک رمضان ر شی از سال22 تا 22و30 دقیقه مناجات ابوحمزه ثمالی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه های قرآنی در بستر فضای مجازی، افزود: همچنین طرح جز خوانی قرآن کریم و هر روز یک جزء در مسجد  برگزار می شود.

 

اصالت پور با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی، افزود: مسابقه عکاسی ویژه ماه مبارک رمضان در این کانون برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در قالب برنامه های ورزشی هم امسال مسابقه تنیس روی میز جام رمضان به صورت محله ای برگزار می شود.

 

اصالت پور در ادامه  از اجرای طرح مواسات و همدلی در کانون فرهنگی هنری کمیل ویژه ماه مبارک رمضان خبرداد و افزود: این طرح با مشارکت خیرین و افراد توانمند و با هدف دستگیری از نیازمندان برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مواسات تاکنون حدود 17 میلیون تومان کمک های مردمی جمع شده است.

 

وی با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان در این کانون فرهنگی هنری مسجد، افزود: بسته های معیشتی و حمایتی این کانون فرهنگی هنری مسجد، همزمان با شب ولادت باسعادت امام حسن(ع) در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

کد خبر 1047623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha