بسته های معیشتی ویژه رمضان در شهرستان دورود توزیع شد

موسوی نیک با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان، گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان بسته های معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

« سید مسعود موسوی نیک» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: به همت اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد بانک اطلاعاتی از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در شهرستان دورود تهیه شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) افزود: تلاش می شود با جذب مشارکت های مردمی و حمایت های خیرین به صورت ماهانه و مناسبتی از نیازمندان و اقشار آسیب دیده حمایت شود.

 

 

وی با اشاره به اجرای چندین مرحله طرح مواسات و همدلی، افزود: هم اکنون به مناسبت ماه مبارک رمضان هم بسته های معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

موسوی نیک ادامه داد:  همچنین در طول ماه مبارک رمضان با مشارکت خیرین غذای گرم تهیه و در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

 

وی با اشاره به اجرای مستمر برنامه های قرآنی، فرهنگی و هنری ابراز کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان با توجه به شرایط بحرانی ناشی از شیوع بیماری کرونا برنامه های قرآنی، فرهنگی وهنری در دو بستر مجازی و حقیقی برگزار می شود.

 

موسوی نیک ادامه داد: برنامه های که در مساجد برگزار می شوند با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) اظهار کرد: در شب های ماه مبارک رمضان برنامه جزء خوانی قرآن به صورت روزانه و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

 

کد خبر 1047628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha