حمایت درمانی بیش از ۱۸ میلیاردتومان توسط کمیته امداد/  ۵ هزار نفر مددجو، بیمار صعب العلاج هستند

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به حمایت از بیماران صعب العلاج و حمایت درمانی از مددجویان تحت حمایت، گفت: کمیته امداد در این زمینه به مشارکت خیرین نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، یحیی صادقی یکی از سیاست‌های راهبردی کمیته امداد را تقدم پیشگیری بر درمان مددجویان دانست و افزود: به همین منظور کمیته امداد با انجام خدمات غربالگری تلاش می‌کند تا از بروز بیماری‌ها در بین مددجویان تحت حمایت پیشگیری کند.

 


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از هزینه کرد بیش از 18 میلیارد تومان برای درمان مددجویان و نیازمندان کرمانی طی سال گذشته خبر داد و بیان کرد: این هزینه کرد در سرفصل‌های مختلف ازجمله درمان سوءتغذیه کودکان و مادران باردار، حق بیمه‌های تأمین اجتماعی مددجویان، درمان بیماران خاص و صعب‌العلاج و ترک اعتیاد مددجویان و افراد نیازمند انجام‌شده است.

 


صادقی بابیان اینکه ۴۸۴۴ بیمار خاص و صعب‌العلاج در استان کرمان تحت حمایت کمیته امداد هستند؛ افزود: طی سال گذشته درمجموع بیش از دو میلیارد تومان برای درمان این بیماران هزینه شده است.

 


وی ادامه داد: کمیته امداد به‌تنهایی توانایی پرداخت هزینه‌های درمانی این بیماران را ندارد و برای تأمین هزینه‌های درمانی این بیماران نیازمند کمک‌های خیران است.

 


مدیرکل کمیته امداد در ادامه از هزینه کرد یک میلیارد و 585 میلیون تومان برای درمان سوءتغذیه ۷۹۲۶ کودک مبتلابه سوءتغذیه طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت: همچنین طی این مدت پنج میلیارد و 469 میلیون تومان برای درمان سوءتغذیه 12 هزار و 223 مادر دچار سوءتغذیه در استان هزینه شده است.

 


وی بیان کرد: طی سال گذشته 9 میلیارد و 457 میلیون تومان بابت حق بیمه تأمین اجتماعی ۴۸۱۱ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد پرداخت‌شده است.
 

کد خبر 1047641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha