توزیع ۲۰ بسته معیشتی میان نیازمندان ‌به همت کانون امام ‌«محمد باقر (ع)» لارستان

اخوت از توزیع ۲۰ بسته مواد غذایی میان خانواده های نیازمند لارستانی به همت کانون فرهنگی و هنری امام «محمد باقر (ع)» همزمان با ماه رمضان خبر داد.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: به همت کانون فرهنگی و هنری «امام محمد باقر (ع)» لارستان و همزمان با ماه رمضان، ماه بندگی و اطاعت خداوند متعال، مرحله دیگری از طرح «کمک مومنانه» به اجرا در آمده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس افزود: در این مرحله از طرح کمک به خانواده های کم بضاعت و نیازمند، تعداد ۲۰ بسته مواد غذایی تهیه و همزمان با ماه بندگی خدا میان خانواده های محروم توزیع شد.

 

وی به محتوای بسته های تهیه شده به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری اشاره کرد و اظهار داشت: این بسته ها شامل ۲ روغن مایع یک کیلویی، یک قوطی رب گوجه فرنگی، ۲بسته ماکارونی، یک بسته نیم‌کیلویی قند، یک بسته یک کیلویی برنج، یک بسته ۲کیلویی شکر و یک بسته ۲کیلویی عدس بوده است.

 

اخوت با اشاره به اینکه برای تهیه هر بسته غذایی ۲۰۰ هزار تومان هزینه شده است، عنوان کرد: در مجموع برای تهیه ۲۰ بسته مواد غذایی، ۴۰ میلیون ریال هزینه شده که به همت خیران، نیکوکاران و بچه های مسجد تامین شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با قدردانی از تلاش بچه های مسجد و همت خیران در این امر خداپسندانه، از اعضای کانون فرهنگی و هنری «امام محمد باقر (ع)» در بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی میان خانواده های محروم و نیازمند تقدیر کرد.

کد خبر 1047665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha