آغاز ثبت نام در دوره های حفظ تخصصی یک ساله قرآن كریم «بیت الاحزان حضرت زهرا(س)»

حجت ‌الاسلام شاهسونی گفت: علاقمندان از ابتدای اردیبهشت جاری با مراجعه به پایگاه اینترنتی beytolahzan.ir می‌توانند برای ثبت نام در دوره های مركز شبانه ‌روزی حفظ تخصصی یک ساله قرآن كریم «بیت الاحزان حضرت زهرا(س)» ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت ‌الاسلام «علیرضا شاهسونی»، امروز (دوشنبه 30 فروردین) با اشاره به تاریخچه فعالیت «بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)» در جمع خبرنگاران گفت: این موسسه از سال 75 و از یک روستای كوچک در شهرستان قرآنی استهبان فعالیت خود را آغاز كرد.

مدیر موسسه قرآنی «بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)» افزود: اولویت این موسسه تربیت حافظان قرآن است و در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب برای تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در كشور تلاش می کند.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۸۰ شعبه و مركز شبانه ‌روزی حفظ تخصصی یک ساله قرآن كریم در نقاط مختلف كشور با مركزیت موسسه مركزی «بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)» فعالیت می کنند.

حجت ‌الاسلام شاهسونی با اشاره به شیوه جذب قرآن‌آموزان به این مركز شبانه ‌روزی بیان کرد: قرآن ‌آموزان در این مراکز ظرف ۱۴ ماه حافظ کل قرآن کریم خواهند شد.

مدیر موسسه قرآنی «بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)» عنوان کرد: تا کنون ۱۲ مدرسه شبانه ‌روزی حفظ تخصصی یک ساله قرآن كریم در نقاط مختلف كشورمان با مركزیت موسسه مركزی «بیت‌الاحزان» در روستای «محمدآباد» شهرستان استهبان فارس فعالیت می‌كردند كه از ابتدای سال جاری یک مدرسه شبانه‌ روزی حفظ یک ساله قرآن نیز به آنها افزوده شده است.

حجت ‌الاسلام شاهسونی اعلام کرد: علاقمندان از ابتدای اردیبهشت جاری با مراجعه به پایگاه اینترنتی beytolahzan.ir می‌توانند برای ثبت نام در دوره های مركز شبانه ‌روزی حفظ تخصصی یک ساله قرآن كریم «بیت الاحزان حضرت زهرا(س)» ثبت نام کنند.

کد خبر 1047732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha