پروپیلن در صنایع همچون نساجی، قطعات پلاستیکی، نوشت افزار‌ها کاربرد دارد

صفدری درباره صنایع وابسته به محصول پروپیلن به ارایه توضیحاتی گفت: پروپیلن در صنایع همچون نساجی، قطعات پلاستیکی، نوشت افزار‌ها و بسیاری از کالا‌ها و محصولاتی که در اطراف ما وجود دارد کاربرد دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، حسن صفدری، مدیرکل دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صمت شب گذشته (دوشنبه 30 فروردین) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره صنایع وابسته به محصول پروپیلن به ارایه توضیحاتی پرداخت و گفت: پروپیلن در صنایع همچون نساجی، قطعات پلاستیکی، نوشت افزار‌ها و بسیاری از کالا‌ها و محصولاتی که در اطراف ما وجود دارد کاربرد دارد.

 

وی با بیان اینکه از ۲۷ میلیون تن موادی که برای پروانه‌های صادره و مجوز‌های بالای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی صادر می‌شوند چهار میلیون تن پروپیلن مورد نیاز است، گفت: حدود ۸ هزار واحد مجموعا ۲۷ هزار تن تقاضا را به وجود آوردند و برای ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تن تولید، حدودا سه میلیون تن آن صادر می‌شود.

 

صفدری با اشاره به اینکه ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن برای واحدهای موجود است که پروانه بهره برداری دارند، گفت: حدود یک میلیون و ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار تن متعلق به مجوزهایی است که پیشرفت فیزیکی آنها بیش از ۴۰ درصد است.

 

مدیر کل دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صمت با اشاره به اینکه تقاضای موجود ما تا حداکثر دو سال آینده حدود ۴ میلیون تن است، گفت: ظرفیت ۶ واحدی که پ . پ تولید می‌کنند حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن است.

کد خبر 1047818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha