برنامه‌ های ماه رمضان در مسجد النبی (ص) با محوریت فضای مجازی برگزار می شود

مولوی هارونی گفت: امسال دومین ماه مبارک رمضان است که با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط ویژه ای دارد و بیشتر برنامه‌های کانون معین الضعفای سامان از طریق فضای مجازی و استفاده از این ظرفیت برگزار می‌شوند.

«سميه مولوی هارونی» در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: امسال دومین ماه مبارک رمضان است که با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط ویژه ای دارد و بیشتر برنامه‌های از طریق فضای مجازی و استفاده از این ظرفیت برگزار می‌شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری معین الضعفا مسجد النبی (ص) شهر سامان ادامه داد: بش از یکسال است که جهان درگیر ویروس منحوس کرونا است و در کنار الزامات و اهمیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی سبب آن شده تا بسیاری از برنامه‌ها، تجمعات، رفت‌وآمدها، دیدوبازدیدها، مراسم و آئین‌ها ی تجمعی به‌منظور جلوگیری از شیوع این ویروس لغو شود.

 

وی در ادامه ابراز کرد: جوانان کانون فرهنگی هنری معین الضعفا با برنامه ریزی ها و برگزاری جلسات مختلف قالب برنامه های ماه مبارک را از طریق فضای مجازی برای استفاده سایر مردم پخش می کنند.

 

مولوی هارونی ابراز کرد: ماه مبارک رمضان امسال در کانون فرهنگی هنری معین الضعفا مسجد النبی (ص) شهر سامان نیز مانند سال گذشته متفاوت‌تر آغاز شده است و مؤمنان در این ماه ضیافت الهی با برنامه‌های خاص و مناسب بهره گیری از ساعات و لحظات معنوی آن را آغاز کرده‌اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری معین الضعفا مسجد النبی (ص) شهر سامان ادامه داد: با توجه به ممنوعیت برگزاری مراسم و تجمعات در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پیش‌بینی و اجرای فعالیت‌های جایگزین ضروری بود که برنامه‌های مختلفی با هدف تقویت فضای معنوی و بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی آماده و اجرای آن آغاز شده است.

 

کد خبر 1047827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha