جایگاه آموزشی شیروان در بهترین وضعیت قرار دارد

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: جایگاه آموزشی شیروان در بهترین وضعیت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «علی ابراهیمیان» روز سه شنبه (31 فروردین ماه) در جلسه ای که با هدف بررسی وضعیت دانش آموزان در امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار شده بود، اظهارداشت: جایگاه آموزشی شیروان در بهترین وضعیت قرار دارد که این، نتیجه تلاش های شبانه روزی مدیران توانمند و با انگیزه است.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان بیان کرد: تلاش های مدیران باید در چارچوب دستورالعمل های ارسالی به مدارس انجام شود و در کنار تربیت علمی دانش آموزان بر تربیت فرهنگی، اعتقادی، اجتماعی و اقتصادی آن ها بر اساس سند تحول بنیادین، برنامه ریزی های لازم و ضروری صورت بگیرد.

 

ابراهیمیان عنوان کرد: باید در مدارس، تحلیل های علمی را گسترش دهیم تا بتوانیم حتی در شرایط بحرانی با تصمیم سازی درست، تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده و از رنج، گنج بسازیم تا آینده ای روشن برای فرزندان این مرز و بوم رقم بخورد.

 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آموزش و پرورش شیروان هم خاطر نشان کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 

«مظفر نادری» تصریح کرد: مدیران مدارس باید نسبت به رشد کیفیت آموزشی امتحانات نهایی دانش آموزان در مدارس به بررسی فعالیت های آموزشی دبیران در برنامه شاد نظارت کامل و جامع داشته باشند.

 

در پایان هر یک از مدیران از وضعیت و فعالیت های انجام شده مدارس خود گزارش ارائه کردند و فرم های اطلاعات دقیق فعالیت های آموزشی در برنامه شاد که توسط معاون آموزش متوسطه طراحی شده بود را تکمیل کردند.

 

 

کد خبر 1047842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha